Z przyjemnością oznajmiamy, że Srebrnym Sponsorem naszej konferencji została firma DPD Polska!🥈🎉
DPD Polska w 2021 roku odnotowała niemal 3,2 mld zł przychodów i doręczyła 226,4 mln paczek. Współpracuje z nią 9000 kurierów. Do grupy kapitałowej DPD Polska należy spółka spedycyjna ACP Global Forwarding.
DPD Polska jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej, która doręcza codziennie 8,4 mln przesyłek na całym świecie z poszanowaniem zasad zrównoważonego rozwoju. Grupa należy do holdingu GeoPost, którego właścicielem jest poczta francuska La Poste. W 2021 r. Geopost zanotował przychody w wysokości 14,7 mld euro.
Współpracując z największymi nadawcami firma stawia w centrum uwagi konsumenta i jego preferencje. Konsument oczekuje bowiem, że przesyłka będzie doręczona na czas, w idealnym stanie i w ramach wygodnego procesu. Stąd usługa Predict i jej rozwinięcie w postaci aplikacji Moja Paczka, służące do samodzielnego zarządzania doręczeniem. DPD Polska jako pierwsza firma kurierska na polskim rynku wprowadziła w 2016 r. możliwość opłacenia przesyłki pobraniowej kartą u kuriera. Innym przykładem elastycznego podejścia do wymagań odbiorcy i potrzeb mniejszych firm jest sieć ponad 4000 punktów nadań i odbiorów DPD Pickup oraz DPD Pickup Oddziałów Miejskich, w których można wygodnie nadać, odebrać lub zwrócić zamówienie.
Więcej informacji o firmie DPD Polska ➡️ https://www.dpd.com/pl/pl/o-dpd/o-firmie-2/